خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

ستاره

یه روز تو زندگیم بودی

 همینجا روبه روم بودی

 اما آرزوم نبودی 

فکر می کردم از آسمون باید بیاد یه روزی اون

تا آرزوم بشه تموم

یه اشتباهی کردم

 دل تو رو شکستم

 نمی بخشم خودمو

حالا پشیمون شدم

می خوام تو باشی پیشم

حق داری که نبخشی

شرمنده تم که ستاره داشتم

  دنبال اون می گشتم

شاکی از این بودم که من ستاره ای ندارم

ستاره بود تو مشتم

تکیه می داد به  پشتم

احساسشو می کشتم

 احساستو می کشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
............. سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.xpango.com/?ref=92087988

دلت می خواد جایزه مجانی بگیری

می خوام بهت سایتی معرفی کنم که جایزه میده

تلویزیون و گوشی موبایل و MP3 و ...

کافیه عضو این سایت بشی و براشون تبلیغ کنی

اونوقت هر چی خواستی می تونی انتخاب کنی

اصلا هم سرکاری نیست

این سایت تبلیغات از طرف شرکت های

سامسونگ و سونی اریکسون و نوکیا و سونی

پشتیبانی میشه و براشون تبلیغ میکنه

تو هم عضو بشی و براشون تبلیغ کن

باید براشون زیر مجموعه بگیری

زیر مجموعه هات هم بستگی به جایزه ای که انتخاب می کنی داره

کلاهبرداری نیست

چون عضویت رایگان و کسی پولی نمیده

بهت جایزه میدن

از طریق این لینک عضو شو

http://www.xpango.com/?ref=92087988

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد