خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

دلم گرفته


پای پنجره نشستم

کوچه خاکستری باز زیر بارون

من که دل تنگ تو ام امروز

انگار از همون روزهاست،

حال و هوام رنگ تو

کوچه دل تنگ تو


دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشم های خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم 

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمیبندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره


هوای شهر تو و بوی گل ها، پیچیده توی اتاقم

مثل خواب داره بدجوری غریبی می کنه

آخه جز تو دردامو کی میدونه


دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشم های خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم 

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمیبندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

نظرات 2 + ارسال نظر
تسنیم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://vimi.blogfa.com

دل من نیز دیر زمانی است گرفته و هیچ کس از پس این نقاب خنده نمی داند که دردی دارم به بزرگی کوه به تاریکی شب

آهنگت آرامش بخشه

ذکریامحمدی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://zakaryamohammadi.blogfa.com/

رفیق خیلی دلت گرفته پس توکلت کجارفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد