خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

... ... ...

من در سکوت ساده ی شب های بی پناه
                        وَاندر درخشش آن ماه نقره ای

                در آسمان تیره ی تنهای بی فریب عکس تو را دیدم

 

در ازدحام خالی از حس خیابان ها

آری تو را دیدم !

 

هر جا که میرفتم هر جا که می ماندم

        در خواب و در رویا،وَهمِ تو با من بود

        من با خیالت زندگی کردم

        و خویشتن را در خود رها کردم و با تو پیوستم اما ندانستی !

 

هر شب که من تنهای تنها با دیدگان پر ز اشکم خیره میگشتم به سوی ماه
    تو در کدامین جای این دنیا

        وَاندر کدامین چشم ساحر تصویری از ماه می دیدی؟

 

من خیره در شب بودم و تو خیره در چشمان او بودی !

                            هرگز ندانستی ! هرگز نفهمیدی !...

                هرگز ندیدی عشق را در آن نگاه سرد و گیج من

 

و خوب میدانم دیگر نمی فهمی دیگر نمیدانی !..........

این عشق یک رازست بین منو آن ماه

او شاهد است آری،او شاهد عشق من و اشک منست آری.............

 

روزی اگر عشق مرا دانستی و در آن تردید کردی تو

            از ماه بپرس آنرا

                    او خوب میداند،عشق مرا حفظ است

        از بس که عشقم را در گوش او تکرار کردم من

        در آن شب آرام مهتابی،که خالی قلبم از حس عشقت در تلاطم بود............

شیرین ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد