خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

خلوت نشین

شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کوچکترین تلنگری می شکند...

خلوت

شبها که چشم مست تو پرناز می شود

یعنی گره زکار دلم باز می شود
ساز غم کلام تو شیوا و دلپذیر
در خلوت شبانه من ساز می شود
با قصه های روشن باران طلوع صبح
در من سرود عشق بو آغاز می شود
نقش نگاه گرم تو در ذهن سرد من
کم کم بدل به صورت یک راز می شود
یک روز یا دو روز ندانم تمام عمر
دل با غم فراق تو دمساز می شود
با مرغکان عاشق و گنجشککان کوی
بر بام و بر درخت هماواز می شود
وقتی روی زپیشم و تنها شود دلم
آنوقت پای غم به دلم باز می شود

 

محمد مهدی ناصری
نظرات 3 + ارسال نظر
تسنیم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://vimi.blogfa.com

مدتی است که مهمون این خونه شدم و دارم مطالب رو می خونم و آهنگش رو گوش می دم...آهنگ تموم می شه و می خوام برم اما باز آغاز و من همچنان اینجام

مریم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ



من و حکایت یک عمر با غمش بودن...

مریم چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ


سلام
یک غزل از آقای محمد مهدی ناصری برایتان ارسال می کنم
امید وارم در وبلاگتان بگذارید . با تشکر

افسوس...

وقتی جهان خالی است یک انسان ندارد
تا چند می گردی برادر جان ندارد
امید واهی بسته ایم افسوس افسوس
این ابر حتی قطره ای باران ندارد
این وادی عشق است اما ایمنی کو
موسی ید بیضاءوده فرمان ندارد
پاکی نمی بخشد کسی را غسل تعمید
دیگر دم گرم مسیحا جان ندارد
تنگ شرابم امشب از بس پر شرابم
ساقی خبر ازحد مستیمان ندارد
امشب دلم تنگ است بنیامین من کو
گویا خبر از چاه و از زندان ندارد
عشقش در آخر می کشد ما را خدایا
خون دل عاشق چرا تاوان ندارد ؟

(محمدمهدی ناصری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد